REGULAMIN SKLEPU

 

Regulamin określa zasady sprzedaży artykułów oferowanych przez sklep koko24 należący do firmy: Forecast Sp. z o.o.

ul.Nagórskiego 3/9
03-982 Warszawa
NIP: 118-208-75-61
info@koko24.pl
infolinia : 884 371 217

§1 Informacie ogólne

  1. Sprzedaż odbywa się poprzez Internet w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy zamawiającym - zwanym dalej Klientem, a sklepem internetowym koko24.pl.

  2. Zapoznanie się z Regulaminem oraz akceptacja wszystkich jego postanowień są warunkiem świadczenia usług przez sklep koko24.pl

§2 Zamówienia

  1. Zamówienia przyjmowane są poprzez formularz zamówienia umieszczony na stronie sklepu internetowego www.koko24.pl

  2. Do realizacji zamówienia koniecznie jest zalogowanie się do sklepu, podanie adresu dostawy (imię i nazwisko, ulica, kod pocztowy, miasto) oraz danych kontaktowych (imię i nazwisko, telefon, e-mail).

  3. W przypadku podania nieprawdziwych, lub nie prawidłowych danych - Sprzedający spróbuje skontaktować się z Kupującym w celu ich uzupełnienia lub sprostowania. Jeśli kontakt nie będzie możliwy Sprzedający może odstąpić od umowy sprzedaży.

  4. Realizacja zamówienia następuje:
    a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - po otrzymaniu przez sklep potwierdzenia zamówienia
    c) w przypadku zamówień ( przedpłata ) płatnych przelewem bezpośrednio na konto Forecast Sp. z o.o. i po zaksięgowaniu płatności.

  5. Przyjęcie zamówienia do realizacji przez Kupującego zostanie potwierdzone drogą mailową .

  6. Złożone zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności części towarów Sprzedający skontaktuje się z Klientem, który podejmie decyzje o sposobie realizacji zamówienia.

Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu, lub wycofać je do momentu jego wysłania. Wprowadzanie zmian lub wycofanie jest możliwe poprzez kontakt : info@koko24.pl infolinia : 884 371 217

§3 Ceny towarów i płatność

  1. Wszystkie ceny podane są w złotych polskich i zawieraj podatek VAT. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów lub wycofanie towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronie sklepu.

  2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
    a) płatność przy odbiorze - należność pobiera kurier
    b) przelewem bankowym bezpośrednio na konto sklepu. Nr konta Forecast Sp. z o.o. 60116022020000000227443675 Bank Millennium.

  3. Do każdego zamówienia o wartości poniżej 500 zł z dostawą na terenie Polski doliczany jest koszt dostawy kurierem DPD w wysokości ( 16,00  zł). Do zamówień płatnych przy odbiorze doliczana jest dodatkowa opłata 5 zł za pobranie. Przesyłki zagraniczne mogą być opłacane tylko w postaci przelewu - przedpłaty na konto.


§4 Koszty i terminy dostawy

  1. Czas realizacji zamówienia, jest to czas, który upływa od złożenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu, przy czym nie są uwzględniane dni wolne od pracy, ani święta. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.

  2. Termin otrzymania przesyłki to czas realizacji + przewidywany czas dostawy
    a)Przesyłki na terenie Polski dostarcza kurier DPD. Czas dostawy 3-5 dni robocze
    b)Przesyłki zagraniczne dostarcza DPD 7 -14 dni

  3. Koszt dostawy paczek :

  1. Zamówienie dostawa poniżej 500 zł na terenie Polski wynosi 16,00 zł.

  2. Zamówienie dostawa powyżej 500 zł na terenie Polski wynosi 0 zł.

  3. Zamówienie za pobraniem dodatkowa opłata 5 zł.

  1. Koszt dostawy do innych krajów jest wyceniany według aktualnego cennika DPD dla przesyłek.

§5 Zwroty, reklamacje

  1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. koko24.pl

  2. Zwrot towaru jest możliwy, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim potwierdzeniem, paragonem, lub fakturą oraz informacją o numerze konta na jakie należy przelać zwracane pieniądze. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 6 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

  3. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.

  4. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien skontaktować się telefonicznie ze Sprzedającym infolinia : 884 371 217 w celu ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

§6 Inne informacje

  1. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Forecast Sp. z o.o. ( koko24.pl) Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z przesyłką potwierdzenia zamówienia.

  2. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.